Follow Dashboard

TITLE; Mendap -.-
20 Dec 2013 | 5:31 pm | 0 comments
Bored

Apa yg best duk cameron? Well, sejuk laaa! Tu je pun best nyaa. But duk sini memang mendap. Even setahun je, aku dapat rasa aku ni mendap. Muahahaha. Mendap mendap pun aku suka duk sini. Tk berpeluh, muka aku pun tkgelap. Hahaha. First aku masuk skola sini, bahasa dorang semua baku. Aku nk tergelak je. But nevermind. Bilaa aku ckp, dorang gelak. What the? -.- Let's say aku kata malas "malehh", dorang gelak. Pelik kan dorang? But dorang semuaa sporting. Bahasa dorang pun kuno. Aku dulu guna "sidok", but dorang "sentap/ terasa". Hahaha. Serious lawak dohh. Aishh takpaa laa. 

Aku duk sini, selalu keluaa lepak. Sebelum ni takpernah pun. See? Dulu aku bkn kaki lepak, skrg hmmm. Nmpk sgt aku senang terpengaruh. Hahahahahaahaha. Dorang memang terbaik. Hihihi.


Old things | New things