Follow Dashboard

TITLE; #MegaRaya #School ^^,
28 Aug 2013 | 4:26 pm | 1 comments
Halo readers.

Wowowowoooo ! Semalam kat sekolah buat mega raya. Memang mega betul lahh. And this is the best raya ever in school. Snap sana snap sini. Snap dengan orang tu, orang ni *india aku tk snap pun. i mean, hello? sape nak snap dgn indu? hergh --" * Then, snap dengan membermember, cikgucikgu.. pakwe? Bhahaha. Tak sempat pun. Eh? No lah. Dia tak dtg sebab dia sakit lagi. Hehehe. Okeyokey. Snap sana sini sampai makan pun sikit je. Sesudu dua sudu dahh habes makan. Balik rumah mengadu laparr -,- Well, dah seronok sgt bergambar ! Serious meriah, happy family semuaa. Haish susah nak cerita mcm mna situation nyaa. Banyak eventnyaaa. Then cikgucikgu lelaki buat band then nyanyi. Mcm konsert jaaa. Pastu ada band chinese. Naseblah nyanyi lagu omputeh, kalau lagu cina? Haa haram takpaham langsung XD 

But aku rasa bersalah pulak kt Alip. Weh alip, seriously Im very sorry. Bukan aku tknk snap dgn kauu. Bukannya aku takut member kau tu marah ke apaa, sebab member aku. Nanti dia gelakkan aku snap dgn kau. Yelah dia kan ex kau. Haduhh. 



#Besties #School #SMKSAS #HappyFamily #LoveThemSoMuch :D




Old things | New things