Follow Dashboard

TITLE; Care about you :')
17 Aug 2013 | 12:09 am | 0 comments
Austin Mahone

Halo readers.


Hm dah lama tak update blog rite? Agaknyaa dah bape bulan tak update? Lupa dahh. Hehe. Btw, im not in good mood rite now. Sbb tu aku nak update blog. Nak luah kat sini kejapp :')

Sebelum cuti sekolah, H jatuh motor dengan member diaa. Unfortunately, dia tk bgtau aku langsung.  Aku lalu depan dia pun, dia watlek je. Okay, sedih lah jugak kan? Hm its ok, barang yg lepas jgn dikenang kan? And harini dia accident lagi. What de heck? Tu pun Keeran call aku. Kalau tak, sampai ke sudah aku tak tahuu. Haish mamat ni selalu buat aku risau. Nak tertanggal jantung aku ni haa. Hm tulaa tak hatihati lagi, kan dah kena padah? Hurmmm. Patutlah tak msg aku harini. Bila aku miscall, baru nak msg eh? Aku tanya tgh buatpa, selamba lembu dia ja kata "tgh baring kat hospital." Aduh, rasa nak sekeh je kepala dia yg rambut bergulung tuu. Haha. 

Lagi sorang, dia ni member aku, Shafiq. Dia memang gilaa. Dia ckp "Dah lama nak dekat sama *Shafiq, Shafiqah*, bulan pun sama, rupa je lain." Pastu dia kata aku kakak dia. Yelah, dia muda sikit ja dari aku -.- "Mak hang mak aku jugak" Okay mang takleh lupa ayat tuu. But dia dah pindah skolah vokay masa bulan satu haritu. Aku kenal dia sat jaa. Tp banyak dia jugak aku tau psl dia even dlm waktu singkat. Masa beraya rumah aku ja, aku jumpa dia. Terkejut jugak aku, dia mai beraya umah aku. Tu pun mcm tk byk ckp. Masing2 kekok maybe? Time kat wechat banyak cakap. Aduih, gelak guling2 aku. Dia kata dia rindu aku bagai. Aku pun rindu dia jugak sikit as a friend okay? Dah 7 bulan tk jumpa. Almaklumlah, dia kan budak vokay. Cuti sem or cuti function ja dia adaa. Haha. 

K laa, maybe tu je kut. Ada banyak lagi nak cite, tapi jari dah lenguh nak naip. Haha kbye ! Love you alls. Eh? XD


Old things | New things