Follow Dashboard

TITLE; Maluuu laa wey!
11 Jun 2013 | 11:35 pm | 0 comments
MFW i remember how retarded i was

Halo readers.

Disini saya dengan "ringan hati" ingin menyatakan tolonglah jgn sakat saya dgn dia lagi. Sejujurnye, saya malu, segan, shy, ashamed, dan seangkatan dgnnya. Saya harap anda faham. Sekian, terima kasih.

Wuaaaaa, pika segan kut! Habes heboh satu sekolahh. Maluuuu. Jgn laa sakat aku lagi. Seriously aku penat tau tak nak tahan malu. Dah sedaye upaye aku tahan malu, tapi apesal muke aku jd merahh? Lagi laaa dorang suke sakat. Adoyaaaii, and sejak bile muke aku start merah kalau malu or marah or panas? Sebelum ni takdak pun. *Strange*

Anyway, masa nak balik sekolah tadi, mmg malu gile! Time tu benti tgh jalan sbb mmber suh pgg buku die, die nak amek payung dlm beg die. Pika pun okay jelaaa. In the same time, pika terdengar org ramai bising2 arah blkg pika. Pika dah agak konfem geng diaa tu. Ada sorang member dia cakap "Wey, cakap la bye kt die" banyak kali. Bile dorang da kt tepi pika, pika pndglah depaa. Then die kata bye smbil sengih2. Aduhh. Mse tu pulak jadi kayu. Tapi mulut pika senyum. Yang si member pika tu dah tersengih2 mcm kerang busuk. Dah tu, dah nmpk pika senyum, die pun balik. Huhhh, legaaa. Member pika tu duk perli2, sakat2 guwee.
Waduh waduh! Lagi merah muke aku. Haaaaaaiiiihhhh~


Old things | New things