Follow Dashboard

TITLE; Sukaa?
21 May 2013 | 6:47 pm | 0 comments
Halo readers.

Tumblr_mjv8178iyq1qlp5emo1_1280_large

Semenjak dua menjak ni pika dibelenggu by the two boys. *eceeeehh ayat tak boleh blah betul. Hahaha. Entah laaaa dilema tauu? 

Yang sorang tu tinggi, rambut ikal, baik. Hensem? Hmm boleh tahan. Actually dia ciri-ciri laki idaman pika meyhh. Bhahaha malu pulak ceqq.Yang lagi sorang  tu baik, rambut lurus laa, tinggi sikit dari pika. Hensem? Boleh tahan jugak. Dia ada taik lalat kat area misai tu. Hahaha.

But member asekk kenen-2kan orang dgn yg tinggi tuu. Yelaaa, dorang rapat dgn tinggi tu, pika tak sangat. Pandang muka pun tak pernah tapi kalau terrrr tu penah laaa. Hehe. Member kata dia tu daa lama nak tackle pika. Erk? Emm tah laaa. Tapi baru-2 ni  dia msg. Banyak benar ayat jiwang diaa. Adoiii. Naseblaaa muke aku tak merah kalau time malu ke panas ke *setengah orang ada kan?* kalau tak jenuh nak jawab dgn family >,< Then, member tanyaa laa "Suka tak kat dia?" Tanya sekali cukup weyy, ini da macam caset aku dgor ! Aku tak pekak kut -,-'' Suka? Aku tak tauuuuuu weyy! Suka ke tak sukaa ke tak sukaa ke tak? Ahhhhhhhhhhhh ! Nasib aku waras lagi tauu? -.-

Yang sorang ni pulak msg . Heyy dia calling kita sayang tauu? Bhahah ! Gelak terguling-2 aku kut ! Padahal kawan je. Dia kata nak ngorat laa nak manje-2 laaa, nak p date, nak belanjaa apa semuaa. Adoi adoi adoi. Masalaaaaaahhhh ! First ingat dia main-2, tapi lama-2 macam betul je. Bila fikir blik mcm bukan diaa yg pika kenal. Lain drpd yg lain kut ! Hmmmmmmmm -__________-

Tumblr_mef4fwej8b1qlp5emo1_1280_large

Hope sangat tak jadi macam kat gambar kt atas ni. Merana siot ! Hhahahahahahaha xD


Old things | New things