Follow Dashboard

TITLE; I 'LOVE' YOU, MUAAAHH -_-
17 May 2013 | 5:15 pm | 0 comments
Halo readers.

Large

Heeeeee, tolong laaa nak bermuah-muah dengan dorang tu. Benci aku. It's just a title okayy? 

Sakit hati kitaa ni tau tak? Hmmm ada laa satu geng ni *taknak cakap laa jantina apa* Dah laaa semua badan debab-debab, ada hati nak tolak-2 kitaa? Euwwww please laaa. Actually pika taktau laa apa masalah  dorang kan, and pika taknak amek tau pun. Yg penting pika tak kacau dorang sangat. Ini dah kali ketiga dorang main tolak-2. Kecik takpe jugak, tak kesah. Ini tak dah macam..*astarghfirullahalazim* Dorang takdelaa macam datang-terus-tolak. Bukan macam tu. Macam dorang duk setempat. Then pika lalu belakang dorang, ada salah sorang tolak sorang geng dia terkena kat pika. Aku pun haaaiiishhhh sabar jelah. Ini bukan sekali dah. Tiga kali. Masuk empat tahu laa apa aku nak buat. Dorang ingat dorang ada geng, ingat aku takut laaa? Dorang ingat dorang debab-debab, aku takut laaa? Oh pleeeaaaaasssseee. Tak kuasa mak! 

Sometimes pika pun tak faham dengan dorang. Sekejap elok sembang-2 sekejap lagi anti. Aku pun hmmmm. Entahlahh agaknyaa gilaa kut dorang ni? Emosi tak betul tak? Tak pun jelous kut aku ramai admire? Waaahhh terperasan mak! Takdelaaa gurau je xD Hish lantak lah dorang. Kalau dorang rasa dorang nak kawan, kawan je. Kalau rasa dorang nak anti, ADA AKU KISAH? Hell yeah!

Tapi sebelum nak lalu belakang dorang pun, pika da rasa something wrong. Ingat tknk lalu laa tapi dah tkdak jalan lain, kena ikut situ jugak. Sekali lalu, PAP! Mak aii, sakit laa sial -___- Nampak sangat sengaja. Kalau tak dah lama mintak maaf. Eh eh, telepati kita kuat tauu? Perasaan curiga kita kuat tauu. Sometimes je salah. Bukan nak bangga, tapi memang betul. Tak percaya? Try it by yourself. Good luck :P


Old things | New things