Follow Dashboard

TITLE; Bengong ? -,-
22 Feb 2013 | 10:17 pm | 0 comments
Picture

Halo readers.


Kat sekolah tadi , lepas rehat cikgu takde pegi mane tahhh . Pastu kiteorang pun buatlah keje physics . Then, ade sorang laki ni, Afiq sebok duk dgn kiteorg . Sbb die pun nak buat physics jugak . K takpelaaa . Tengah duk kira-kira , Afiq amek buku pika . Die cakap "Aku tiru je lah jwpn ko." Pika time tu ,'haiissh , budak ni tk nmpk ke aku tgh buat keje?' Pastu , dia cakap "Eh, pebenda ko buat niii? Kat sini ade number 4 laaaa. Bengong laa budak ni!" Pika terus amek buku. Dalam badan ni terus jadi panas. Alah, tak tulis itu je pun nak kecoh . Bukan salah besar pun ! -,- Pastu dah laa tiru jawapan orang, complain je lebihh ! Eeeeeeee >,< Member pika yg ade kat situ gelak2 . Pika buat muke tebal je . Geramm aku ! Then , die tanye pika dulu dari mane . Pika ckp arr dari Malaysia ! Dia ckp pulak "Yelaah , aku tau laa. Sebelum kau pindah sini, kau duk mne ?" Pika diam sat . Then pika cakap "Malas aku ckp dgn kau. Buat sakit hati je." Terus die senyap. Pueh hati x) Member pika ckp kat die "Haaaa , kan dia daa merajuk." Merajuk laaa sangat (Y) 

Pika tahu laaa pika dah nyanyok sekarang nii , serba serbi tak kenaaa . Kita nii umur makin meningkat , bukan menurun . Hmmmmmm.


Old things | New things