Follow Dashboard

TITLE; Tak heranlah .
10 Jun 2012 | 3:23 pm | 0 comments
It's a Fact
You sexy and i know it >,< 

Halo readers.


Firstly, pika buat entry neh for someone . Guys, just read this if you have the same feeling as me okay ? #OHMYENGLISH! Korang ingat tak pasal MF tu ? Actually, kelmarin pika chat dgn dia . Sembang biasa-2 lah kan. Macam membe, aku puji kau, kau puji aku. Macam tu lahh . Pastu, tengah malam pika sroll down kat news feed. Tengok-2 , dia tulis kat wall dia. Dia kata " Guys, malam ini last MF on9 fb. MF sorry if blablabla..." . Pika pun terkejut lah . Mesti ada sebab . So, pika tanya lah kenapa deactive acc ? Pika sedih lah sbb tak boleh chat dgn dia lagi. He's my bestie okay ! Just now, pika on9 fb sbb nak tau la kud-2 dia ada balas. Owrite, ada message . Oh MF ! Eh, kenapa dia reply dgn kurang ajar ? Sebelum ni kiteorang chat guna nama ja. Tiba-2 die reply panggil aku hang. What a shock? Dia reply " Ang toksah kacau MF. Ang pi lah kaco MM ang tu ." Sah ! Awek dia . Sebelum MF deactive acc, pika ada tengok album awek dia. Dia komen album die sendiri kata awek dia comel. Pastu, awek dia balas "piqah lagi comel  dari Manja kan? " \ nama awek dia Manja/ *Manja lah sangat. puiihhh !* Mesti MF deactive acc sbb pika . Mesti dorang gaduh sbb pika kan ? Hmm .

Tumblr_m20g3636io1qbxvuso1_500_large

So dear Manja,
Don't misunderstand. Aku dgn dia just friend. Maybe bestie ! Jangan jelly kay ? Aku dgn dia tak mungkin couple sbb dia da ade hang. Seriously dia syg hang . *uhuuk uhuk. terbatuk pulak :P * Hang toksah nak jelly sangat. Takkan hang tak pernah kawan dengan laki kud ? Tak mungkin lah hang takda BOY FRIEND, ye dop ? Even aku baru 15 tahun,  serba sikit aku boleh dapat perangai manusia \ bukan nak bangga kay ? / Mungkin manusia ada perangai dia lebih kurang jaa dgn orang lain sbb mudah terpengaruh kan. Memanglah, aku sendiri pun jelly kalu balak chat dgn orang . Tapi aku takde la nak kongkong dia sangat sampai soh dia deactive acc bagai . Just tegur dia cukup . Jangan nak masuk sekali orang yg tak bersalah and serang orang sesuke hati. Dear, jodoh bukan kat tangan kita tau. Jodoh tu Allah yg uruskan . So, tak payah nak kongkong dia sangat. Kesian aku tengok dia. Okay, i'm so sorry kalu aku buat 'rumahtangga' korang porak peranda. Itu je aku nak cakap. I hope you guys happy forever :)


Old things | New things