Follow Dashboard

TITLE; Omo ~ I can't sleep
1 Jun 2012 | 2:26 am | 0 comments

Tumblr_m21fcxdqg01qaeynmo1_500_large

Hola readers.
Omoooooo ~ I can't sleep even I feel so sleepy * OHMYENGLISH!* Ape nak buat neh . Tak boleh tido . My heart said you can sleep . And another heart said , you can't sleep ! Aigoo , aigoo . Fening fale otak lah . Mata asyik nak menghadap lappy je even mata neh tengah mengantuk . Omo ! Mate da merah-2 sbb menahan ngantuk . Pedih ~ Pika nak tido tapi tak boleh . Tangan neh takmo lepaskan lappy . Oh my hands, please let the lappy go . I must sleep . I don't want to get sick . Don't want, don't want . Someone helps me please . Haduihh , speaking pulak memalam butaa neh . Anyway, mesti cube untuk tido jugak. FIGHTING. Kaykay , bye readers ! :)


Old things | New things